В артілі "Дзержинець" поліпшено виготовлення меблі. В боротьбі за якість і збільшення випуску продукції велику роль відіграє соціалістичне змагання. Багато робітників перевиконують виробничі завдання, дають кращі вироби, ніж було раніше.

На знімку: передовики змагання - столяр комуніст т.Веселовський і оббивальниця т.Саможонова, які добилися найкращих показників у роботі.

Фото Ф.Козловського.
"Дзержинець" 8 вересня 1955 року.

Вперше в країні

 

Свою продукцію промислові підприємства міста відправляють у всі куточки країни і далеко за її межі. Великим попитом користуються вагони заводу імені газети "Правда", прокат Дзержинки, мінеральні добрива виробничого об`єднання "Азот", продукція цементного заводу тощо.


У дніпродзержинців є досягнення, якими вони можуть гордитися. Добре відомі нині катані осі, вперше в нашій країні були виготовлені металургами Дзержинки на стані "250". Зараз в осепрокатному цеху йде підготовка до масового виробництва порожнистих осей, партія яких вже успішно пройшла випробування. Нині стоїть питання про те, щоб поступово розпочати їх виробництво. З часом порожнисті осі, як більш економічні, витіснять катані.


На Баглійському коксохімічному заводі ведеться спорудження дослідно-промислової установки по виготовленню формованого коксу. Вже одне те, що її називають "дослідною", свідчить що дніпродзержинці стануть піонерами і щодо освоєння нової технології виробництва коксу.


Вперше в нашій країні в доменному цеху Дзержинки було проведено реконструкцію доменної печі № 7 з насуванням нового рудоплавильного агрегату на місце старого.


Що стосується колективу вагонобудівного заводу імені газети "Правда", то його робітники, інженерно-технічні працівники та конструктори виготовили кілька типів вагонів, що до цього на вагонобудівних заводах нашої країни не складалися.


Трудівники спеціалізованого управління "Хіммонтаж" № 208 при спорудженні нових цехів виробничого об`єднання "Азот" провели кілька унікальних підйомів надважкого і великогабаритного устаткування способами, які до них на будівельних майданчиках країни ніхто не застосовував.


Трудівники Придніпровського хімзаводу одними з перших у країні розпочали виготовляти сорбент, що застосовується у медицині для очищення крові, добилися в промислових умовах високої його якості.


На всіх трамвайних маршрутах міста курсують комфортабельні трамваї чехословацького виробництва. Дніпродзержинці одними з перших у країні провели повну модернізацію парку такими новими трамваями.

М.Денисюк
"Дзержинець" 14 вересня 1986 року.

"Дзержинець 10 вересня 1969 року.

НЕЩАСЛИВИЙ ЖЕРЕБ

 

Кубкові матчі, в яких зустрічаються рівні за силами суперники, завжди проходять у напруженій боротьбі. І хоча дніпродзержинські шанувальники мотобола залишилися незадоволені результатом цієї зустрічі, спортсмени обох команд подаруваи їм повний драматизму поєдинок.

Незважаючи на мокре і слизьке поле, суперники почали зустріч агресивно і відразу примусили воротарів вступити у гру. Основні події розгорнулися в останньому, третьому періоді. Спочатку прометеїваець Микола Качан не влучив у ворота з одиннадцятиметрової позначки, а кілька хвилин згодом капітан феодосійського "Спартака" Валерій Мишковський примусив наших земляків почати гру з центра поля. Однак матч закінчився внічию - 1:1. Це Микола Кчан під гострим кутом послав м`яч у ворота.

Час матчу скінчився. Та в кубкових поєдинках нічиїх не буває. Судді призначили два додаткових періода по 10 хвилин, але
добитися успіху не вдалося жодній команді. В цій ситуації правила передбачають право кожному з суперників пробити по три пенальті. І прометеївцям, і сппартаківцям вдалося забити по два голи. Знову нічия - 3:3. І ось настав рідкий в практиці ігор випадок: судді змушені звернутися до жереба, щоб визначити переможця цього кубкового матчу. Жереб для "Прометея" виявився нещасливим. Отже команда мотоболістів "Спартака" (Феодосія) продовжить боротьбу за Кубок України, яким два роки підряд володіли наші земляки.

Ю.ТОЛОКОННІКОВ, інструктор спортклубу "Прометей".
На знімку: один з гострих моментів кубкового матчу.
Фото С.Кота.
"Дзержинець" 10 вересня 1971 року.

Домалюйте в уяві ще шолом, спис і кольчугу - і перед вами справжнісінький російський билинний богатир. І характер у цього юнака такий же спокійний і врівноважений. Це Сергій Волошин - вісімнадцятирічний кандидат у майстри з гирьового спорту, вихованець Дніпродзержинськоготехнікуму фізкультури. Його бійцівський настрій і хороші фізичні дані вже добре відомі не лише в республіці, а й у країні. За підсумками змагань у 1985 році у ваговій категорії до 70 кг Сергій - шостий у республіці і восьмий в СРСР.

Днями С.Волошин повернувся з чемпіонату області, де завоював чемпіонське звання, встановивши два рекорди Дніпропетровщини: штовхнув гирі (вага кожної 32 кг) 37 разів, набравши в сумі 185 очок, ривок рукою виконав по 30 разів, за що одержав ще 60 очок. Загальна сума 245 очок - теж рекорд області.

Напикінці вересня спортсмен захищатиме честь області на республіканських змаганнях з гирьового спорту, що проходитимуть в м.Лубни.

А.Барандін, позаштатний кореспондент "Дзержинця".
На знімку: Сергій Волошин на тренуванні.
Фото автора.

"Дзержинець" 24 вересня 1986 року.