З шкільних років цей квартет полюбив спорт. Кожен з них досяг певних результатів у обраних видах.

Сьогодні їм вже за тридцять, але спорт для них - любов на все життя. І ось уже п`ять років, двічі на тиждень, зустрічаються друзі на кортах стадіону "Перемога".

Зараз вони готуються до всесоюзного турніру серед ветеранів, що проходитиме в спортклубі "Прометей".

На знімку (зліва направо) : службовець О.Пермяков, інженер-зварювальник ДМК Ю.Гітін, технік-випробувач головного підприємства п`ятого виробничого об`єднання "Авторемонт" О.Даценко, інженер-конструктор ДМК Ю.Смахтін.

Фото А.Барандіна.
"Дзержинець" 4 вересня 1985 року.

"ПРАЛЯ"

 

"Дзержинець" 7 вересня 1965 року.

 

"СТАРТУЮТЬ ШКОЛЯРІ"


В плавальному басейні азотно-тукового заводу відбулась першість міста з плавання серед школярів. На перше місце вийшли плавці школи № 37. На другому й третьому місцях відповідно - спортсмени школи № 20 та школи-інтернату № 1.

Серед юнаків на дистанції 100 метрів вільним стилем відзначився учень школи № 20 Сергій Курманов. Він пройшов відстань з відмінним часом - 1 хвилина 05,4 секунди. Це новий рекорд міста серед школярів. 0,5 секунди програв йому Володимир Валєєв з школи № 37. Третє місце - у Віктора Чупилки.

Валентина Цупрова перемогла на цій же дистанції серед дівчат. Вона учениця школи № 31. На другому місці - учениця школи-інтернату № 1 Ліля Вовк. Третє та четверте місця поділили Люба Самарська і Наташа Данилова.

А.Котляр, позаштатний кореспондент "Дзержинця".

"Дзержинець"  15 вересня 1965 року.

 

"ЗАБУТИЙ ПАРК"

 

"Дзержинець" 2 вересня 1971 року.

Через Дніпро по греблі Дніпродзержинської ГЕС прокладається залізничний міст. Він зв`яже місто Дніпродзержинськ з сільськогосподарськими лівобережними районами.

Колектив Дніпробуду зобов`язався знизити вартість будівництва Дніпродзержинської ГЕС на 570 мільйонів карбованців. Зараз гідробудівники вишукують шляхи зниження вартості робіт.

Звичайно, мости через річку будуються з монолітного бетону. Колектив Дніпробуду вирішив спорудити міст з широким впровадженням збірного залізобетону. Це вже дало понад 5 мільйонів карбованців економії. В дальшому тут будуть вкладені попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 27 метрів. Це також дасть десятки мільйонів карбованців економії.

О.Савицький
На знімку: устої моста через Дніпро із збірного залізобетону.
"Дзержинець" 10 вересня 1959 року.

 

"Дзержинець" 14 вересня 1980 року.