Сотні книг, журналів, газет розповсюджує серед широких мас трудящих міста міська контора "Союзпечати" через свої кіоски. Сумлінною роботою, ввічливим ставленням до покупців відзначається працівниця кіоску т.Ташкер, яка працює на цій роботі з 1931 року.
На фото: працівник кіоску № 2 "Союзпечати" т.Ташкер за роботою.
Фото М.Медлінського.
"Дзержинець" 2 жовтня 1952 року.
Майбутній теплотехнік
Тамара Гусарова приходить у свою рідну школу № 1 поздоровляти першокласників з початком навчання в школі. Тут вона сама одержала атестат про середню освіту, зробила дальший крок у велике життя. 2-го вересня Тамару теж можна було бачити з квітами на шкільному подір`ї.
Зараз Т.Гусарова - учениця металургійного технікуму, майбутній теплотехнік.
Непомітно пролетіли роки навчання в технікумі. Тамара, як і її однокурсниці, вже проходить переддипломну практику. Працює машиністом котла-утилізатора ТЕЦ заводу імені Дзержинського . А потім - дипломна робота. Незабаром підприємства приймуть в свої ряди нову групу молодих спеціалістів, серед яких буде і комсомолка Тамара Гусарова.
На знімку: Т.Гусарова.
"Дзержинець" 4 вересня 1968 року.
За новим маршрутом
Колектив автотранспортного підприємства № 03111 відкрив регулярний рух автобусів за новим маршрутом Дніпродзержинськ - Вінниця. Екіпаж очолив Валентин Зубко. Це досвідчений водій. Багато років він працював на приміських маршрутах. Останнім часом возив пасажирів у Євпаторію. Разом з В.Зубком працюють водії Віктор Морозенко і Віктор Сирота.
Екіпаж одержав новий автобус "Ікарус" і обслуговує пасажирів чітко, точно за графіком.
Т.Андрієнко.
"Дзержинець" 19 вересня 1975 року.
З висоти пташиного польоту
У міському парку культури і відпочинку іде реконструкція. Вже з`явилась новинка, що привернула увагу відпочиваючих. Це - новий атракціон - колесо оглядання. З висоти пташиного польоту добре видно місто: заводи, нові квартали південно-західного району, баштові крани, що працюють на спорудженні житлового масиву на лівому березі Дніпра.
Фундамент спорудив колектив міського ремонтно-будівельного управління, устаткування поставив Єйський механічний завод атракціонів, а змонтували його московські спеціалісти з управління "Росмонтажатракціон".
Т.Андрієнко.
"Дзержинець" 10 вересня 1975 року.
Підкорили Австрійські Альпи
У "Дзержинці" вже повідомлялося, що наприкінці літа група кращих альпіністів Дніпропетровщини вирушила в Австрію для сходження на гірські вершини Альп. І ось спортсмени повернулися додому.
За три тижні перебування спортсменів в цій країні наші земляки, серед яких був і працівник заводу імені Дзержинського майстер спорту СРСР М.Місюра, побували в кількох гірських районах Північних Альп, а також у Доломітах. Альпіністи здійснили сходження на вершини Гросглокнер, Вісбакхорн та інші, подолали кілька складних льодових маршрутів.
Надовго запам`ятаються спортсменам зустрічі з мешканцями цієї країни. У столиці Австрії - Відні, в товаристві австро-радянської дружби, на честь дніпропетровців було влаштовано прийом.
Наступного сезону альпіністів області чекають нові цікаві сходження.
А.Петренко
"Дзержинець" 18 вересня 1973 року.
В артілі "Дзержинець" поліпшено виготовлення меблі. В боротьбі за якість і збільшення випуску продукції велику роль відіграє соціалістичне змагання. Багато робітників перевиконують виробничі завдання, дають кращі вироби, ніж було раніше.
На знімку: передовики змагання - столяр комуніст т.Веселовський і оббивальниця т.Саможонова, які добилися найкращих показників у роботі.
Фото Ф.Козловського.
"Дзержинець" 8 вересня 1955 року.
Вперше в країні
Свою продукцію промислові підприємства міста відправляють у всі куточки країни і далеко за її межі. Великим попитом користуються вагони заводу імені газети "Правда", прокат Дзержинки, мінеральні добрива виробничого об`єднання "Азот", продукція цементного заводу тощо.
У дніпродзержинців є досягнення, якими вони можуть гордитися. Добре відомі нині катані осі, вперше в нашій країні були виготовлені металургами Дзержинки на стані "250". Зараз в осепрокатному цеху йде підготовка до масового виробництва порожнистих осей, партія яких вже успішно пройшла випробування. Нині стоїть питання про те, щоб поступово розпочати їх виробництво. З часом порожнисті осі, як більш економічні, витіснять катані.
На Баглійському коксохімічному заводі ведеться спорудження дослідно-промислової установки по виготовленню формованого коксу. Вже одне те, що її називають "дослідною", свідчить що дніпродзержинці стануть піонерами і щодо освоєння нової технології виробництва коксу.
Вперше в нашій країні в доменному цеху Дзержинки було проведено реконструкцію доменної печі № 7 з насуванням нового рудоплавильного агрегату на місце старого.
Що стосується колективу вагонобудівного заводу імені газети "Правда", то його робітники, інженерно-технічні працівники та конструктори виготовили кілька типів вагонів, що до цього на вагонобудівних заводах нашої країни не складалися.
Трудівники спеціалізованого управління "Хіммонтаж" № 208 при спорудженні нових цехів виробничого об`єднання "Азот" провели кілька унікальних підйомів надважкого і великогабаритного устаткування способами, які до них на будівельних майданчиках країни ніхто не застосовував.
Трудівники Придніпровського хімзаводу одними з перших у країні розпочали виготовляти сорбент, що застосовується у медицині для очищення крові, добилися в промислових умовах високої його якості.
На всіх трамвайних маршрутах міста курсують комфортабельні трамваї чехословацького виробництва. Дніпродзержинці одними з перших у країні провели повну модернізацію парку такими новими трамваями.
М.Денисюк
"Дзержинець" 14 вересня 1986 року.