Майбутній теплотехнік
Тамара Гусарова приходить у свою рідну школу № 1 поздоровляти першокласників з початком навчання в школі. Тут вона сама одержала атестат про середню освіту, зробила дальший крок у велике життя. 2-го вересня Тамару теж можна було бачити з квітами на шкільному подір`ї.
Зараз Т.Гусарова - учениця металургійного технікуму, майбутній теплотехнік.
Непомітно пролетіли роки навчання в технікумі. Тамара, як і її однокурсниці, вже проходить переддипломну практику. Працює машиністом котла-утилізатора ТЕЦ заводу імені Дзержинського . А потім - дипломна робота. Незабаром підприємства приймуть в свої ряди нову групу молодих спеціалістів, серед яких буде і комсомолка Тамара Гусарова.
На знімку: Т.Гусарова.
"Дзержинець" 4 вересня 1968 року.
За новим маршрутом
Колектив автотранспортного підприємства № 03111 відкрив регулярний рух автобусів за новим маршрутом Дніпродзержинськ - Вінниця. Екіпаж очолив Валентин Зубко. Це досвідчений водій. Багато років він працював на приміських маршрутах. Останнім часом возив пасажирів у Євпаторію. Разом з В.Зубком працюють водії Віктор Морозенко і Віктор Сирота.
Екіпаж одержав новий автобус "Ікарус" і обслуговує пасажирів чітко, точно за графіком.
Т.Андрієнко.
"Дзержинець" 19 вересня 1975 року.
З висоти пташиного польоту
У міському парку культури і відпочинку іде реконструкція. Вже з`явилась новинка, що привернула увагу відпочиваючих. Це - новий атракціон - колесо оглядання. З висоти пташиного польоту добре видно місто: заводи, нові квартали південно-західного району, баштові крани, що працюють на спорудженні житлового масиву на лівому березі Дніпра.
Фундамент спорудив колектив міського ремонтно-будівельного управління, устаткування поставив Єйський механічний завод атракціонів, а змонтували його московські спеціалісти з управління "Росмонтажатракціон".
Т.Андрієнко.
"Дзержинець" 10 вересня 1975 року.
Підкорили Австрійські Альпи
У "Дзержинці" вже повідомлялося, що наприкінці літа група кращих альпіністів Дніпропетровщини вирушила в Австрію для сходження на гірські вершини Альп. І ось спортсмени повернулися додому.
За три тижні перебування спортсменів в цій країні наші земляки, серед яких був і працівник заводу імені Дзержинського майстер спорту СРСР М.Місюра, побували в кількох гірських районах Північних Альп, а також у Доломітах. Альпіністи здійснили сходження на вершини Гросглокнер, Вісбакхорн та інші, подолали кілька складних льодових маршрутів.
Надовго запам`ятаються спортсменам зустрічі з мешканцями цієї країни. У столиці Австрії - Відні, в товаристві австро-радянської дружби, на честь дніпропетровців було влаштовано прийом.
Наступного сезону альпіністів області чекають нові цікаві сходження.
А.Петренко
"Дзержинець" 18 вересня 1973 року.
В артілі "Дзержинець" поліпшено виготовлення меблі. В боротьбі за якість і збільшення випуску продукції велику роль відіграє соціалістичне змагання. Багато робітників перевиконують виробничі завдання, дають кращі вироби, ніж було раніше.
На знімку: передовики змагання - столяр комуніст т.Веселовський і оббивальниця т.Саможонова, які добилися найкращих показників у роботі.
Фото Ф.Козловського.
"Дзержинець" 8 вересня 1955 року.
Вперше в країні
Свою продукцію промислові підприємства міста відправляють у всі куточки країни і далеко за її межі. Великим попитом користуються вагони заводу імені газети "Правда", прокат Дзержинки, мінеральні добрива виробничого об`єднання "Азот", продукція цементного заводу тощо.
У дніпродзержинців є досягнення, якими вони можуть гордитися. Добре відомі нині катані осі, вперше в нашій країні були виготовлені металургами Дзержинки на стані "250". Зараз в осепрокатному цеху йде підготовка до масового виробництва порожнистих осей, партія яких вже успішно пройшла випробування. Нині стоїть питання про те, щоб поступово розпочати їх виробництво. З часом порожнисті осі, як більш економічні, витіснять катані.
На Баглійському коксохімічному заводі ведеться спорудження дослідно-промислової установки по виготовленню формованого коксу. Вже одне те, що її називають "дослідною", свідчить що дніпродзержинці стануть піонерами і щодо освоєння нової технології виробництва коксу.
Вперше в нашій країні в доменному цеху Дзержинки було проведено реконструкцію доменної печі № 7 з насуванням нового рудоплавильного агрегату на місце старого.
Що стосується колективу вагонобудівного заводу імені газети "Правда", то його робітники, інженерно-технічні працівники та конструктори виготовили кілька типів вагонів, що до цього на вагонобудівних заводах нашої країни не складалися.
Трудівники спеціалізованого управління "Хіммонтаж" № 208 при спорудженні нових цехів виробничого об`єднання "Азот" провели кілька унікальних підйомів надважкого і великогабаритного устаткування способами, які до них на будівельних майданчиках країни ніхто не застосовував.
Трудівники Придніпровського хімзаводу одними з перших у країні розпочали виготовляти сорбент, що застосовується у медицині для очищення крові, добилися в промислових умовах високої його якості.
На всіх трамвайних маршрутах міста курсують комфортабельні трамваї чехословацького виробництва. Дніпродзержинці одними з перших у країні провели повну модернізацію парку такими новими трамваями.
М.Денисюк
"Дзержинець" 14 вересня 1986 року.