Через Дніпро по греблі Дніпродзержинської ГЕС прокладається залізничний міст. Він зв`яже місто Дніпродзержинськ з сільськогосподарськими лівобережними районами.
Колектив Дніпробуду зобов`язався знизити вартість будівництва Дніпродзержинської ГЕС на 570 мільйонів карбованців. Зараз гідробудівники вишукують шляхи зниження вартості робіт.
Звичайно, мости через річку будуються з монолітного бетону. Колектив Дніпробуду вирішив спорудити міст з широким впровадженням збірного залізобетону. Це вже дало понад 5 мільйонів карбованців економії. В дальшому тут будуть вкладені попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 27 метрів. Це також дасть десятки мільйонів карбованців економії.
О.Савицький
На знімку: устої моста через Дніпро із збірного залізобетону.
"Дзержинець" 10 вересня 1959 року.