До кінця цього року стане до ладу перша черга Верхньо-Дніпровського крохмало-патокового комбінату. Завершено будівництво елеватора. Споруджуються приймальні пристрої, підземні транспортери, механічні лопати, перекидні площадки для автомашин. Всі операції по прийманню і транспортуванню кукурудзи цілком механізуються.
На фото О.Савицького (Фотохроніка РАТАУ) будівництво елеватора Верхньо-Дніпровського крохмало-патокового комбінат
"Дзержинець" 23 липня 1959 року.
Багато школярів міста є активними учасниками шахово-шашечного гуртка при дитячому секторі Палацу культури металургів.
На знімку (зліва направо): учень середньої школи № 20 Балакай і учень середньої школи № 6 Олефір за грою у шахи.
Фото П.Філоненка.
"Дзержинець" 09 липня 1952 року.
"ЗНОВУ ПРО БУДІВНИЦТВО ТРАМВАЙНОГО ПАРКУ"
Вже писалось, що керівники тресту "Дзержинськбуд" зволікають з будівництвом нового трамвайного парку, гальмуючи роботу міського електротранспорту. Керуючий трестом т.Шіголєв на словах реагував на критику, а на ділі по суті нічого не зробив, щоб прискорити будівельні роботи.
Правда, в травні і в першій половині червня т.Щіголєв дещо звернув увагу на цю дільницю. Щотижня на місці будівництва парку провадились оперативні наради, визначалися конкретні строки виконання певних робіт. Здавалось, нарешті після трирічного зволікання дзержинськбудівці візьмуться за діло, та скоро довелося знову розчаруватись.
Треба було до 1 липня закінчити будівництво водопроводу і каналізації. Начальник будівельного управління "Шляхводобуд" т.Гольдберг не виконав цього завдання. До місця підключення водопроводу треба ще прокладати близько 600 метрів труб. Давно вже можна було прокладати і трамвайні колії, але т.Гольдберг і цього не робить. Досі не вирішено питання щодо виготовлення столярних виробів (вікон, дверей) для депо, які вже зараз потрібні. Крупні залізобетонні деталі також не виготовляються. Про людське око на цій дільниці працює зараз 20 теслярів, але вони більше простоюють, ніж роблять опалубку.
Головний корпус трамвайного парку повинен збудувати колектив будівельного управління "Коксобуд". Начальник цього управління т.Моржов раніше заявляв:
- Поки не закінчимо будівництво 6-ї коксової батареї на Баглійському косохімічному заводі, займатись трамвайним парком мені ніколи.
Коксова батарея здана в експлуатацію. Але знову ні т.Моржов, ні його помічники й слухати про трамвайне депо не хочуть.
Третій рік трест "Дзержинськбуд" будує згаданий трамвайний парк, а кінця роботам не видно. В цьому році на завершення робіт держава виділила 1.200 тисяч карбованців. Минуло півроку, а трест "Дзержинськбуд" з цієї суми освоїв лише ...372 тисячі карбованців. Ясно, що при таких волячих темпах будівництва, збереження взимку 74 трамвайних вагонів знову буде ускладнено.
Ми, трамвайники обурені таким зволіканням будівництва трамвайного депо. Ми вимагаємо покінчити з ігноруванням будівництва.
К.Копилов, начальник управління трамвая.
Дзержинець" 13 липня 1957 року.
"КОНЦЕРТ АЛБАНСЬКИХ АРТИСТІВ"
Все частіше до нашої країни приїжджають на гастролі артисти братніх країн народної демократії соціалістичного табору. З великим інтересом радянські люди знайомляться з мистецтвом країн народної демократії.
16 липня в міському парку культури і відпочинку відбудеться концерт артистів народної Албанії. Артисти Ніна Муля (сопрано), Джоні Атанас та Ібрагім Тукічі (тенори), Авні Муля (баритон) виконають сценіи і арії з опер, албанські народні пісніта пісні країн народної демократії.
"Дзержинець" 14 липня 1957 року.
"ЗАВОДСЬКИЙ ФУТБОЛЬНИЙ РОЗИГРАШ"
Триває розиграш першості заводу ім.Дзержинського з футбола, в якому беруть участь 16 цехових команд. Команди-учасниці розиграшу розбиті на дві зони.
У першій зоні лідером з`являється команда транспортного цеху, яка з рахунком 6:2 дістала перемогу над футболістами будівельного цеху. Успішно виступають футболісти рейкобалочного цеху, які обіграли команду фасонноливарного цеху з рахунком 6:0, і копрового цеху, що перемогла команду середньосортного цеху з рахунком 5:1.
У другій зоні попереду іде футбольна команда підсобного господарства заводу. Вона здобула перемогу над сильною командою новопрокатного цеху з рахунком 5:0. Футболісти механічного цеху з рахунком 2:1 перемогли команду мартена № 2.
Розиграш триває.
В.Зікранець, робітник цеху зв`язку заводу ім.Дзержинського.
"Дзержинець" 19 липня 1951 року.
"НАВЧИЛИСЯ ЇЗДИТИ НА МОТОЦИКЛАХ"
Чотири місяці тому будівком профспілки управління "Дніпростальконструкція" організував гурток по вивченню мотоцикла. Молодь охоче почала відвідувати заняття і займатись практичною їздою.
Нещодавно 12 слухачів - любителів мотоциклетного спорту - складали екзамени комісії з обласної автоінспекції. Добрі і відмінні оцінки одержали електрозварники тт. Костенко і Колеснік, монтажники тт. Таран і Трофимець, слюсар Удовенко. Вони дістали право на водіння мотоцикла. Заняття в гуртку мотоциклістів продовжується.
І.Куценко, голова будівкому.
"Дзержинець" 21 липня 1957 року.
Вісім років трудиться у дитячому садку № 77 "Журавушка" вихователь Лідія Георгіївна Денькович. Після закінчення педагогічного училища у м.Жовтих Водах приїхала за направленням до нашого міста, та так і залишилася. За цей час встигла набути досвіду роботи з дітьми, а головне - переконалася, що не помилилася у виборі професії. Доброта, лагідність, чуйне ставлення до малюків, притаманні Лідії Георгіївні, такою ж любовю відлунюються в дитячих душах.
На знімку: Л.Г.Денькович.
Фото М.Тупицина.
"Дзержинець" 21 липня 1989 року.
"ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ"
Проводить попередній продаж квитків на швидкісні лінії:
1. Дніпропетровськ - Київ (час відправлення з Дніпродзержинська - 7 год. 45 хв.).
2. Кременчук - Херсон (час відправлення з Дніпродзержинська - 9 год. 50 хв.).
3. Дніпропетровськ - Кременчук (час відправлення з Дніпродзержинська - 6 год. 55 хв., 18 год. 25 хв.).
Річпорт також приймає колективні замовлення від організацій, підприємств та навчальних закладів на екскурсії і прогулянки по Дніпру на комфортабельному теплоході ОМ-22. Екскурсії можна здійснити в Кременчук, порт ім.Леніна, Дніпропетровськ, Дубовий гай та в інші зупиночні пункти.
Вартість прогулянки за 1 год. для дорослих - 30 коп., для дітей - 15 коп.
Адміністрація річкового порту.
"Дзержинець" 24 липня 1987 року.
"Дзержинець" 18 липня 1957 року.
"НОВІ БУДИНКИ ДЛЯ ДНІПРОБУДІВЦІВ"
"Дзержинець" 18 липня 1959 року.