Діяльно готується до наступного огляду художньої самодіяльності хоровий колектив клубу металургів робітничого селища Романково.


На знімку: виступ хорового колективу. На передньому плані (зліва направо) солістки хору медпрацівниця Галина Стаднік, працівниця проектного відділу заводу ім.Дзержинського Ніна Горуля і студентка Валентина Перетяка.

Фото М.Василенка.
"Дзержинець" 21 вересня 1952 року.

 

Спеціалізовані магазини

 

По Новій Запорізькій вулиці в новому чотириповерховому будинку відкрився зразковий м`ясо-рибний магазин № 30 відділу робітничого постачання заводу ім. Дзержинського.

Приміщення магазина добре оформлене: панель викладена білим кафелем, на стінах художні картини. Для кращого збереження товарів збудовані прохолоджуючі прилавки, спеціальні камери, встановлені шафи-холодильники.

В м`ясному, рибному, гастрономічному і бакалійному відділах магазина покупців обслуговують сім торгових продавців. Зараз торгівельна сітка нашого міста має 153 магазини. Для кращого обслужування споживачів багато з них у цьому році переводиться на спеціалізовану торгівлю.

З метою дальшої спеціалізації і розширення торгівлі "Укртекстильшвейторг" реорганізовується на дві торгових організації "Укртекстильторг" і "Укродяг" які незабаром у місті відкриють чотири спеціалізовані магазини.

В.Харитоненко.
"Дзержинець" 21 вересня 1952 року.

 

 

У ремісничому училищі № 23 виховуються діти, батьки яких загинули в роки Великої Вітчизняної війни. В училищі створені всі умови для загальноосвітнього розвитку вихованців, одержання кваліфікації.


На знімку: відмінники навчання в училищі (зліва направо) Олександр Гольдштейн - учень групи столярів, Петро Ревенко - учень групи слюсарів, Григорій Терещенко та Іван Підгорний - учні групи токарів, Олексій Зубко, який набуває кваліфікацію слюсаря.

Фото Ф.Козловського.
"Дзержинець" 16 вересня 1952 року.

 

"НЕДОВГОВІЧНІ ТРОТУАРИ"

 

 

На Республіканській вулиці в цьому році збудовані і здаються в експлуатацію нові, красиві двоповерхові будинки. Місяць тому заасфальтували біля них тротуари. Але ось недавно пішов дощ, і більше 50 метрів асфальтного тротуару, як корова язиком злизала.

- Чому якість будівництва тротуарів повинна бути гіршою, ніж накладання штукатурки на стіни будинків, - питають трудящі у будівельників?

Хто розводить руками, а хто відверто заявляє - Мало хто слідкує за роботою асфальтувальників.

Та хіба тільки асфальтувальники допускають брак в роботі? По-халтурницькому іноді виконують завдання і будівельники брукованих шляхів. В цьому можна переконатися тут же на Республіканській вулиці. На нещодавно збудованому брукованому шляху через кожні 10-15 метрів утвороилися вибоїни, ями, а в інших місцях цілі прогалини, розмиті дощем.
В нашому місті будуються квартали нових будинків, нові вулиці. Якість будівництва тротуарів, брукованих шляхів повинна стояти в центрі уваги будівельників тресту "Дзержинськбуд" і субпідрядних організацій, яким доручена ця робота.

Л.Гаєвий, робітник рейкобалочного цеху заводу ім.Дзержинського.
"Дзержинець" 4 вересня 1951 року.

 

"ЗДІБНА СПОРТСМЕНКА"

 

 

"Дзержинець" 1 вересня 1959 року.

 

"Дзержинець"  9 вересня 1959 року.

Через Дніпро по греблі Дніпродзержинської ГЕС прокладається залізничний міст. Він зв`яже місто Дніпродзержинськ з сільськогосподарськими лівобережними районами.

Колектив Дніпробуду зобов`язався знизити вартість будівництва Дніпродзержинської ГЕС на 570 мільйонів карбованців. Зараз гідробудівники вишукують шляхи зниження вартості робіт.

Звичайно, мости через річку будуються з монолітного бетону. Колектив Дніпробуду вирішив спорудити міст з широким впровадженням збірного залізобетону. Це вже дало понад 5 мільйонів карбованців економії. В дальшому тут будуть вкладені попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 27 метрів. Це також дасть десятки мільйонів карбованців економії.

О.Савицький
На знімку: устої моста через Дніпро із збірного залізобетону.
"Дзержинець" 10 вересня 1959 року.

 

 

Площа Леніна.

Фото В.Медлинського.

"Дзержинець" 4 вересня 1952 року. 

 

"Дзержинець" 2 вересня 1953 року.