Нещодавно в Дубаї на церемонії вручення премії «Кращий учитель планети» було оголошено ім’я переможниці. Нею стала біженка з Палестини Ханан аль-Харуб.
Ханан виросла у таборі палестинських біженців у Віфлеємі. Одного разу її діти стали свідками жорстокого інциденту з ізраїльськими військовими. Після чого їм знадобилася психологічна допомога. Зрозумівши, що шкільні вчителі не вирішать цієї проблеми належним чином, вона сама вирішила стати вчителем початкової школи. Ханан прагне забезпечити спокій у класі, зважаючи на індивідуальні потреби дітей. Вона розробила особливий підхід до викладання, яким поділилася у своїй книзі «Граємо і Вчимося». Її девіз − «Палестинський народ втратив свою країну через своє невігластво і може повернути її за допомогою освіти і навчання».
У своїй промові на нагородженні вона сказала, що саме вчителі можуть змінити світ. «Я пишаюся тим, що палестинські жінки-вчителі стоять на цій сцені», – сказала вона після отримання нагороди.
Кращий учитель планети оголосила, що отримані призові гроші (один мільйон доларів) вона витратить на підтримку своїх учнів.
У фінал премії вийшли викладачі з Індії, Кенії, Фінляндії і Сполучених Штатів Америки.
На розкішній широкомасштабній урочистій церемонії нагородження були присутні провідні політичні діячі, зокрема й колишній прем’єр-міністр Великої Британії Тоні Блер і віце-президент ОАЕ шейх Мухаммед бін Рашид Аль Мактум, і такі зірки Голлівуда, як Сальма Хаєк, Метью Макконахі та інші.
Премія була заснована в 2014 році мільярдером Санні Варки, засновником арабської освітньої корпорації GEMS. На сьогодні це одна з найбільших премій за професійні досягнення, вона створена для популяризації професії і підвищення статусу викладача.
Санні Варки висловив надію, що історія Ханан Аль Харуб «надихне тих, хто хоче освоїти професію вчителя».
Фіналістами стали:
• Мааріт Россі з Фінляндії, яка розробила власний метод навчання математики. За результатами міжнародних тестів фінська школа – одна з кращих в області математичних наук, проте учні Мааріт Россі демонструють досягнення, що перевершують навіть найвищі фінські стандарти;
• Aгела Асіф, біженка з Афганістану, живе в Пакистані, де створила школу для навчання дітей біженців;
• Аюб Moхамад, бізнес-дослідник, учитель із Кенії, досяг фіналу з проектом протидії нав’язуванню екстремізму та радикалізації;
• Робін Чорасія з Мумбаї в Індії, засновниця організації для навчання та підтримки підлітків;
• Річард Джонсон, вчитель природничих наук із міста Перт в Австралії, створив наукову лабораторію для дітей молодшого шкільного віку;
• Майкл Соскіль з Пенсильванії в Сполучених Штатах, попередній переможець президентської премії за видатні досягнення в галузі викладання математики і природничих наук, мотивував своїх учнів, долучаючи їх до проектів у всьому світі;
• Кадзуо Такахасі з Японії за принципово нові методи навчання;
• Джо Фазері з Іллінойсу в Сполучених Штатах першим у навчальній програмі використав 3D-друк, технології безпілотних літальних апаратів і вмонтував у навчальний процес такі онлайн-ігри, як Minecraft.
Джерело http://pedpresa.ua/152316-krashhyj-uchytel-planety-hanan-al-harub-otrymala-1-miljon-dolariv.html за матеріалами ВВС та islam.in.ua