Два роки тому команда клубу веселих і винахідливих школи № 5 перемогла колектив школи № 9. Нещодавно відбулась повторна зустріч. Різниця в рахунку лише одно очко, але цього разу на користь школи № 9.

Т.Орлова, учениця школи.
"Дзержинець" 17.03.1966.

Здійснилась мрія читачів 2-ої міської бібліотеки: відкрився новий читальний зал. Він добре обладнаний. Завідуюча залом т.Губська вдало розклала журнали, газети, книжки. Зал обладнали будівельники ремонтно-будівельного управління, де начальником т.Голубчик.

Ф.Савицький, читач 2-ої міської бібліотеки.
"Дзержинець" 17.03.1966.

 

Проспект Пеліна, 67, квартира 54. Тут в чистій, затишній кімнаті, живе стара вчителька Марія Миколаївна Лушкіна. Вона давно на заслуженому відпочинку.
Недавно до неї завітали її учні. У багатьох з них уже сиві скроні. Серед гостей були Євген Пастернак - директор міського професійно-технічного училища, лікар марія Севастьянова, інженер Валентина Ушакова, токар механічного цеху Дзержинки Юрій Петрович, завідуючий учбовою частиною економічного технікуму Яків Ставров та інші. До пізньої ночі тривала розмова колишніх учнів з своєю вчителькою. Вони звітували про своє життя, а вчителька все розпитувала і розпитувала.
Ніколи ми не забудемо свою першу вчительку Марію Миколаївну Лушкіну.

А.Зоря, інструктор виконкому міської Ради.
"Дзержинець" 19.03.1966.

За довгорічну сумлінну роботу в галузі народної освіти Указом Президії Верховної Ради СРСР нагороджена група учителів шкіл Дніпродзержинська. Орденом Леніна нагороджена директор школи № 3 К.Г.Чернишова, орденом Трудового Червоного Прапора: М.К.Солохіна - зав. учбовою частиною школи № 18, О.О.Кононенко - вчителька школи № 11, А.І.Вергун - вчителька школи № 19 та М.М.Зайцева - вчителька школи № 20.
Орденом Знак Пошани нагороджені Г.А.Чорний - директор школи № 8, О.М.Чернявська - директор школи № 5, Г.М.Азанова - вчителька школи № 17. Серед нагороджених медаллю "За трудову відзнаку" інспектор міськвідділу наросвіти П.О.Щербина та інші.

"Дзержинець" 17.03.1951.

- Тісною стає Земля, - усміхається Костянтин Якович.
Обличчя у нього добре і навіит зморшки ніскільки не псують його. Біля очей зморшки ніколи не розгладжуються. Це, напевне, від того, що К.Я.Куриленко професіональний шофер. Все життя йому доводилось примружувати очі, вдивляючись у несінченну стрічку шляхів.
- За руль я сів тридцять з лишком років тому, - продовжує Костянтин Якович. - Аж смішно, як порівняєш сучасні могутні автомашини з тими, на яких починав. Раніше, бувало, їдеш і машини рідко зустрічаєш. А тепер від водія потрібні уважність і ще раз уважність. Виросла техніка, підвищилися швидкості транспорту. Працюю на молоковозі. Їжджу у Царичанку, Софіївку, Кринички. Скрізь на дорогах асфальт. А були часи, коли водії неохоче вирушали в рейси по селах.
Цікавлюсь, скільки ж К.Я.Куриленко, водій автобази № 4, наїздив кілометрів за час роботи?
- Більше мільйона, - відповідає Костянтин Якович.
Це значить, що він об'їхав автомашиною 25 разів навколо землі!
- Важливо не скільки об'їхав (хоч і це свідчить про роботу шофера), а як їздиш, - говорить Костянтин Якович. - Є спритники, які наїздили не менше, але й побили державних машин чимало. За машиною потрібен догляд. В автогосподарствах, наприклад, встановлена премія за економію гуми. Це заохочує водіїв. Я.Наприклад, слідкую, щоб шини були правильно накачані, не їжджу на спущеному скаті. Нова гума розрахована на 40 тисяч кілометрів. Моя ж машина проходить на цій гумі 55 тисяч кілометрів.
Запитую у К.Я.Куриленка, яка його думка про Директиви XXIII з'їзду КПРС, зокрема, про пункти, які стосуються розвитку автотранспорту.
- Ще багато автотранспорт втрачає на відсутності запасних частин, через холості пробіги автомашин, на тому, що за ремонт машини водій, по суті, відповідає. Зараз ці питання позитивно вирішуються у відомих автогосподарствах Московської та Ленінградської областей. Іде експеримент. Перший рік роботи показав, що курс взято правильний. Звертається на це увага і в проекті Директив. Ми також за те, щоб не було холостих пробігів. Це набагото підвищило б наш заробіток. Важливо також, щоб водій персонально відповідав за машину аж до її списання. Тут потрібне матеріальне заохочення шоферів, як, наприклад, за економію гуми. Все це підвищить ефективність використання автотранспорту.
... Тридцять чотири роки за рулем без жодної аварії або серйозної поламки! На різних машинах працював К.Я.Куриленко. якщо переходив на іншу, то свою здавав товаришеві справною.

К.Базарянінов.
На знімку: К.Я.Куриленко.
"Дзержинець" 16.03.1966.