До кінця цього року стане до ладу перша черга Верхньо-Дніпровського крохмало-патокового комбінату. Завершено будівництво елеватора. Споруджуються приймальні пристрої, підземні транспортери, механічні лопати, перекидні площадки для автомашин. Всі операції по прийманню і транспортуванню кукурудзи цілком механізуються.
На фото: будівництво елеватора Верхньо-Дніпровського крохмало-патокового комбінату.
ФотоО.Савицького (Фотохроніка РАТАУ).
"Дзержинець" 23.07.1959.
Культурою обслуговування відзначається колектив магазину № 39 відділу робітничого постачання заводу імені Дзержинського, де завідуючою Г.А.Небожина.
На знімку: покупця обслуговує одна з кращих продавщиць А.О.Сіда.
Фото І.Василенка.
"Дзержинець" 24.07.1966.
Коли літнім днем 1946 рокі він повернувся з фронту в рідне місто, йому запропонували піти працювати в торгівлю.
- Що ви, я ніколи не був торговцем, - запротестував Іван Гаврилович Загора.
- А ви спробуйте! Війна закінчилась. Треба дбати про добробут трудящих. Це дуже важлива справа, - сказали йому у партійному комітеті.
Так він став директором магазину № 3 відділу робітничого постачання тресту "Дзержинськбуд". А з 1950 року - директором магазину № 32 міськхарчторгу.
Дружній злагоджений колектив трудиться в цьому магазині. Ось за прилавком Тамара Воронець. Вона уважна до покупців. Тамара вчиться в торговому інституті. І не тільки вона. Більшість працівників магазину підвищують освіту. Аня Шабанова, Ліда Письменна - студентки інституту радянської торгівлі, Люба Варивода і Ніна Коваленко - вчаться в школі робітничої молоді.
Магазин № 32 має багато постійних покупців. Вони знають, що тут завжди великий вибір продуктів харчування. У книзі пропозицій є чимало подяк. Нещодавно колективу магазину вручено перехідний червоний прапор міськарчторгу.
О.Ломко, позаштатний кореспондент редакції газети "Дзержинець".
"Дзержинець" 24.07.1966.
На шляхах нашого міста нещодавно почав працювати, один із шістнадцяти перших в країні, експериментальний асфальторозігрівач, призначений для виконання ямових ремонтів, розрівнювання асфальтових напливів, усунення тріщин на асфальтових стрічках.
- Технічні характеристики нової машини хороші, - говорить головний інженер шляхово-експлуатаційної дільниці міськгоспу Ю.Й.Кириловський. - Продуктивність праці - 200 квадратних метрів асфальтної площі за зміну. Найголовніше ж те, що експлуатація машини дозволяє економити багато асфальту (нагрівається старий і повторно закотковується, а раніше шматки асфальту викидали) і вивільнила ряд робітників від ручної праці.
Б.Чуйко
"Дзержинець" 24.07.1971.
Дніпродзержинський річковий порт проводить попередній продаж квитків на швидкісні лінії:
1. Дніпропетровськ - Київ (час відправлення з Дніпродзержинська - 7 год. 45 хв.).
2. Кременчук - Херсон (час відправлення з Дніпродзержинська - 9 год. 50 хв.).
3. Дніпропетровськ - Кременчук (час відправлення з Дніпродзержинська - 6 год. 55 хв., 18 год. 25 хв.).
Річпорт також приймає колективні замовлення від організацій, підприємств та навчальних закладів на екскурсії і прогулянки по Дніпру на комфортабельному теплоході ОМ-22. Екскурсії можна здійснити в Кременчук, порт ім.Леніна, Дніпропетровськ, Дубовий гай та в інші зупиночні пункти.
Вартість прогулянки за 1 год. для дорослих - 30 коп., для дітей - 15 коп.
Адміністрація річкового порту.
"Дзержинець" 24.07.1987.