- Тісною стає Земля, - усміхається Костянтин Якович.
Обличчя у нього добре і навіит зморшки ніскільки не псують його. Біля очей зморшки ніколи не розгладжуються. Це, напевне, від того, що К.Я.Куриленко професіональний шофер. Все життя йому доводилось примружувати очі, вдивляючись у несінченну стрічку шляхів.
- За руль я сів тридцять з лишком років тому, - продовжує Костянтин Якович. - Аж смішно, як порівняєш сучасні могутні автомашини з тими, на яких починав. Раніше, бувало, їдеш і машини рідко зустрічаєш. А тепер від водія потрібні уважність і ще раз уважність. Виросла техніка, підвищилися швидкості транспорту. Працюю на молоковозі. Їжджу у Царичанку, Софіївку, Кринички. Скрізь на дорогах асфальт. А були часи, коли водії неохоче вирушали в рейси по селах.
Цікавлюсь, скільки ж К.Я.Куриленко, водій автобази № 4, наїздив кілометрів за час роботи?
- Більше мільйона, - відповідає Костянтин Якович.
Це значить, що він об'їхав автомашиною 25 разів навколо землі!
- Важливо не скільки об'їхав (хоч і це свідчить про роботу шофера), а як їздиш, - говорить Костянтин Якович. - Є спритники, які наїздили не менше, але й побили державних машин чимало. За машиною потрібен догляд. В автогосподарствах, наприклад, встановлена премія за економію гуми. Це заохочує водіїв. Я.Наприклад, слідкую, щоб шини були правильно накачані, не їжджу на спущеному скаті. Нова гума розрахована на 40 тисяч кілометрів. Моя ж машина проходить на цій гумі 55 тисяч кілометрів.
Запитую у К.Я.Куриленка, яка його думка про Директиви XXIII з'їзду КПРС, зокрема, про пункти, які стосуються розвитку автотранспорту.
- Ще багато автотранспорт втрачає на відсутності запасних частин, через холості пробіги автомашин, на тому, що за ремонт машини водій, по суті, відповідає. Зараз ці питання позитивно вирішуються у відомих автогосподарствах Московської та Ленінградської областей. Іде експеримент. Перший рік роботи показав, що курс взято правильний. Звертається на це увага і в проекті Директив. Ми також за те, щоб не було холостих пробігів. Це набагото підвищило б наш заробіток. Важливо також, щоб водій персонально відповідав за машину аж до її списання. Тут потрібне матеріальне заохочення шоферів, як, наприклад, за економію гуми. Все це підвищить ефективність використання автотранспорту.
... Тридцять чотири роки за рулем без жодної аварії або серйозної поламки! На різних машинах працював К.Я.Куриленко. якщо переходив на іншу, то свою здавав товаришеві справною.

К.Базарянінов.
На знімку: К.Я.Куриленко.
"Дзержинець" 16.03.1966.