Вже писалось, що керівники тресту "Дзержинськбуд" зволікають з будівництвом нового трамвайного парку, гальмуючи роботу міського електротранспорту. Керуючий трестом т.Шіголєв на словах реагував на критику, а на ділі по суті нічого не зробив, щоб прискорити будівельні роботи.
Правда, в травні і в першій половині червня т.Щіголєв дещо звернув увагу на цю дільницю. Щотижня на місці будівництва парку провадились оперативні наради, визначалися конкретні строки виконання певних робіт. Здавалось, нарешті після трирічного зволікання дзержинськбудівці візьмуться за діло, та скоро довелося знову розчаруватись.
Треба було до 1 липня закінчити будівництво водопроводу і каналізації. Начальник будівельного управління "Шляхводобуд" т.Гольдберг не виконав цього завдання. До місця підключення водопроводу треба ще прокладати близько 600 метрів труб. Давно вже можна було прокладати і трамвайні колії, але т.Гольдберг і цього не робить. Досі не вирішено питання щодо виготовлення столярних виробів (вікон, дверей) для депо, які вже зараз потрібні. Крупні залізобетонні деталі також не виготовляються. Про людське око на цій дільниці працює зараз 20 теслярів, але вони більше простоюють, ніж роблять опалубку.
Головний корпус трамвайного парку повинен збудувати колектив будівельного управління "Коксобуд". Начальник цього управління т.Моржов раніше заявляв:
- Поки не закінчимо будівництво 6-ї коксової батареї на Баглійському косохімічному заводі, займатись трамвайним парком мені ніколи.
Коксова батарея здана в експлуатацію. Але знову ні т.Моржов, ні його помічники й слухати про трамвайне депо не хочуть.
Третій рік трест "Дзержинськбуд" будує згаданий трамвайний парк, а кінця роботам не видно. В цьому році на завершення робіт держава виділила 1.200 тисяч карбованців. Минуло півроку, а трест "Дзержинськбуд" з цієї суми освоїв лише ...372 тисячі карбованців. Ясно, що при таких волячих темпах будівництва, збереження взимку 74 трамвайних вагонів знову буде ускладнено.
Ми, трамвайникиобурені таким зволіканням будівництва трамвайного депо. Ми вимагаємо покінчити з ігноруванням будівництва.
К.Копилов, начальник управління трамвая.
Дзержинець" 13.07.1957.